استاندار خراسان رضوی: اتاق بازرگانی خاستگاه تصمیم‌سازی اقتصاد استان است پیش‌بینی قیمت طلا و سکه برای فردا دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | روند بازار طلا و سکه کاهشی است؟ پیش‌بینی بورس برای فردا دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | بی‌اعتنایی بازار سهام به اصلاحیه مالیاتی واریز ۸ میلیون تومان حج به حساب چه زائرانی بوده است؟ ریزش قیمت خودرو‌های داخلی و خارجی در بازار امروز | کدام خودرو ۷۰میلیون تومان پایین آمد؟ (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) زمان واریز مرحله سوم سود سهام‌عدالت مشخص شد | اعلام جزییات واریز سود سهام‌عدالت متوفیان ماجرای خرید و فروش کارتن‌ لوازم خانگی کره‌ای با قیمت‌های میلیونی چیست؟ قیمت شکر افزایش یافت (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) فروش ۴ تن طلا در ۲۵حراج | نیم تن طلا امروز فروخته شد (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) طرح فروش محصولات سایپا از روز چهارشنبه (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) آغاز می‌شود + جزئیات رئیس اتحادیه طلا و جواهر مشهد: حدود ۲۰۰ واحد صنفی طلا فروش همچنان پلمب هستند الزامات حضور موثر ایران در آینده بازار و اقتصاد افغانستان خام‌فروشی؛ سهم ایران از صادرات ۹۸ درصدی زعفران به جهان سقف هر کارت آزاد سوخت ۷ هزار لیتر است | سوخت‌گیری با کارت شخصی به ۸۰ درصد رسید حمایت مهم شاخص کل از دست رفت + نمای پایانی بورس (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) مقایسه وضعیت سد‌های خراسان رضوی با سد‌های کشور، در سال آبی ۱۴۰۲ آخرین قیمت مدل‌های آیفون در بازار (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) ایران بنزین یورو۵ تولید می‌کند فرماندار مشهد: تکمیل پروژه‌های انتقال آب به مشهد نیازمند تامین اعتبار کشوری است منتظر واریزی بزرگ دولت در خردادماه باشید + جزئیات قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) مشکلات صنف طلافروشان مشهدی پیگیری شده و رفع پلمب مغازه‌ها آغاز شد (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) کاهش ۴۰۰ هزار تومانی قیمت سکه تمام | حباب سکه کمتر شد (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت طلا، دلار، سکه و ارز دیجیتال در بازار امروز (یکشنبه، ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز | نوسانات همچنان گریبان‌گیر بازار خودرو (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) بررسی وضعیت رهن و اجاره آپارتمان در منطقه ارشاد مشهد (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) پلمب ۳ واحد صنفی موبایل فروشی در مشهد
سرخط خبرها

تحلیلگران دلار و طلا درباره جهت بازار چه می‌گویند؟ (۱۷ آبان ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۱۹۳۲۴۴
  • ۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۵
تحلیلگران دلار و طلا درباره جهت بازار چه می‌گویند؟ (۱۷ آبان ۱۴۰۲)
به عقیده معامله‌گران بازار داخلی به واسطه شرایط بلوکه، تزریق و نبود خریدار در کوتاه‌مدت خط روند صعود را شکسته و فعلاً همچنان می‌تواند بر مدار نزول باشد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ معامله‌گران می‌گویند تحلیل کاهش بازار ارز و سکه که از قبل دادیم فعلاً پابرجاست. به عقیده آن‌ها بازار داخلی به واسطه شرایط بلوکه، تزریق و نبود خریدار در کوتاه‌مدت خط روند صعود را شکسته و فعلاً همچنان می‌تواند بر مدار نزول باشد.

قیمت دلار هرات در ۵۱ هزار و ۱۰۰ تومان شروع به کار کرد و با دامنه نوسان کوتاه کاهشی شد و در ۵۰ هزار و ۹۵۰ تومان بسته شد. برخلاف روز‌های قبل و بعد از سه روز نوسان رفت و برگشتی قیمت دلار در کانال ۵۰هزار تومان بالاخره دلار هرات در این کانال بسته شد. قیمت دلار هرات در پشت خطی هم فعلاً کانال ۵۱ هزار تومان را از دست داده و در محدوده ۵۰ هزار و ۹۰۰ تومان نوسان می‌دهد.

طنز معامله‌گران درباره دلار هرات

معامله‌گران به طنز می‌گویند قیمت دلار هرات را از هرجا ول می‌کنند روی ۵۰ هزار و ۹۰۰ می‌نشیند، آن‌ها می‌گفتند چه مکشی دارد این عدد ۵۰ هزار و ۹۰۰ تومان.

قیمت درهم نیز در ۱۴ هزار و ۳۰ تومان بازگشایی کرد و با نوسان ۱۰ تومانی در ۱۴ هزار و ۴۰ تومان بسته شد. قیمت سکه که روز دوشنبه در ۲۹ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان بسته شده بود با کاهش ۲۵۰ هزار تومانی در کف کانال ۲۹ میلیون تومان بسته شد. طلای آب شده هم وارد میانه‌های کانال ۱۰ میلیون تومان شد که در این چند وقته نتوانسته بود ۱۰ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان را از دست بدهد.

درمجموع در بازار ارز یک بازار رنج و رو به پایین داشتیم و در بازار طلا و سکه شاهد کاهش بیشتر بودیم. در روز سه‌شنبه قیمت انس طلای جهانی الگوی سر و شانه تشکیل داد و با کاهش ۲۷ دلاری به محدوده حمایت ۱۹۵۸ دلار رسید. این کاهش انس طلا در معاملات سه‌شنبه باعث شد تا بازار طلا و سکه کاهش بیشتری داشته باشند.

تمرکز معامله‌گران بر طلای جهانی

با توجه به رنج بودن بازار داخل، در معاملات امروز بیشتر تحلیل‌ها روی انس طلای جهانی رفت. معامله‌گران داخل برخلاف تحلیلگران کیتکو از ابتدای هفته تصورشان این است که انس طلا کاهشی خواهد بود و تا روز سه‌شنبه این اتفاق افتاده، باید ببینیم انتهای هفته تحلیل معامله‌گران داخلی به واقعیت می‌پیوندد یا تحلیلگران کیتکو.

تحلیلی که در بازار درباره انس دست به دست می‌شود حاکی از این است که قیمت طلا در محدوده ۱۹۵۸ یک حمایت دارد و بالا سر آن مقاومت ۱۹۷۴ دلاری است. درواقع قیمت انس می‌تواند از محدوده حمایتی به مقاومت حرکت کند و از آنجا دوباره کاهش داشته باشد.

خبر داغ بازار

خبر داغ بازار در روز سه‌شنبه همچنان پیش‌بینی باهنر، عضو مجمع تشخیص مصلحت بود. محمدرضا باهنر یک‌بار دیگر قبلاً پیش‌بینی صعودی درباره بازار داده بود. معامله‌گران می‌گویند وقتی‌که پیش‌بینی صعودی داد واردات خودرو به صورت جدی انجام نشد. از طرف دیگر دیروز یک پیش‌بینی نزولی داد. به هر حال چهره‌های سیاسی، چون اطلاعات پشت صحنه دارند باید روی حرف‌هایشان یک مکثی کرد و بعد تصمیم گرفت. امروز صحبت‌های عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تیتر جدید اطلاعات رانتی باهنر از قیمت ارز تا پایان سال دست به دست می‌شد.

تحلیلگران فنی معتقدند بازار اگر حمایت فعلی‌اش را از دست بدهد کاهشش بیشتر خواهد بود. از نظر آن‌ها بازار دلار و طلای آبشده در کوتاه مدت خط روند صعود را شکسته و تنها بازاری که حفظ کرده سکه است. محدوده حمایتی مهم سکه ۲۸ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است. کف‌های مدنظر معامله‌گران فنی برای سکه ۲۸ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان، برای دلار هرات کف ۵۰ هزار تومان و حتی سرک کشی به کانال ۴۹ هزار تومان است. طلای آبشده محدوده ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار مهم هست و معامله‌گران می‌گویند در هفته آتی می‌تواند در همین محدوده نوسان بدهد. از نظر آن‌ها کف کف طلای آبشده محدوده ۱۰ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است که یک گپ در چارت دارد.

منبع: اکو ایران

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->